Politica de expediere

LIVRARE

Produsele PRINTINKWAVE S.R.L sunt disponibile la nivel național și vor fi livrate prin curierat rapid (Sameday). Pentru livrările internaționale, costul serviciilor poate varia în funcție de cotatiile din ziua respectivă ale firmelor de curierat. Firma de curierat pentru livrările internaționale poate fi aleasă fie de către noi, selectând cel mai mic preț oferit de toți partenerii activi, fie de către client.

Perioada standard (medie) de livrare este cuprinsă între 1-3 zile lucrătoare, la care se adaugă timpul necesar transportului (24-48 ore)*.

Produsele noastre sunt realizate individual și cu mare atenție, ceea ce poate duce la o durată de producție de până la 10 zile lucrătoare în cazul în care acestea nu sunt disponibile pe stoc, în perioadele de sărbătoare sau în alte situații excepționale. În perioadele de sărbători, reduceri, fenomene meteorologice extreme, calamități sau alte situații excepționale, termenul de livrare se poate prelungi, independent de noi.

În cazul în care o comandă este în curs de expediere și se află la curier, nu este posibilă modificarea acesteia. Orice adăugare de produse la o comandă deja împachetată sau expediată va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă.

Vă rugăm să verificați datele de contact înainte de finalizarea comenzii. Adresa de livrare sau numărul de telefon introduse incorect pot întârzia livrarea comenzii sau pot duce la pierderea acesteia, implicând costuri suplimentare pe care CLIENTUL le va suporta în exclusivitate.

Aveți dreptul de a verifica dacă ați primit exact ceea ce ați comandat!

În momentul primirii comenzii, puteți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului sau produselor. Acest serviciu vă oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se află în stare perfectă, fără a vă permite să testați tehnic produsul.

Dacă, în urma deschiderii coletului, constatați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de natură estetică, vă recomandăm să refuzați comanda. Pentru a refuza comanda, trebuie să completați un Proces Verbal de Constatare în prezența curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu poate fi completat după plecarea curierului.

Dacă ați achitat comanda online și, în urma deschiderii coletului, decideți să returnați produsul (doar în cazul în care acesta prezintă defecte sau nu este produsul comandat de dumneavoastră), suma achitată online va fi restituită în contul de unde ați efectuat plata, în cel mai scurt timp. În cazul comenzilor care conțin mai multe produse, dacă, în urma deschiderii coletului sau coletelor la livrare, constatați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decideți să-l refuzați, procedura implică returnarea întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

ATENȚIE! Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart), vă recomandăm să refuzați livrarea. În cazul în care totuși acceptați coletul, vă recomandăm să nu utilizați produsul și să ne informați în cel mult 24 de ore de la livrare, prin orice mijloc (email, telefon). Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Orar livrare prin curierat: comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Sâmbătă, între orele 9:00-21:00**, la adresa menționată în comandă sau la easybox. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată ce produsul este plasat în responsabilitatea firmei de curierat, PRINTINKWAVE S.R.L nu își asumă întârzierile care pot interveni pe parcurs.

Costuri

  • Costul standard al transportului prin Sameday este de 20 lei, TVA inclus, pentru livrare la adresa și de 15 lei, TVA inclus, pentru livrare la EASYBOX (valabil pentru localitățile cu acoperire standard). În anumite localități există costuri suplimentare per kilometru; acestea pot fi consultate pe https://sameday.ro/news/r/.
  • În cazul în care valoarea comenzii este de minimum 250 lei, livrarea este GRATUITĂ!

Pentru produsele care presupun personalizare, plata se face integral în avans cu cardul (direct pe inkwave.ro) sau prin ordin de plată, cu confirmarea plății. Excepție fac clienții cu istoric de plată favorabil, care pot beneficia și de plata la livrare (RAMBURS****).

Dacă aveți domiciliul în una dintre aceste localități, există mai multe variante de livrare:

  • la cel mai apropiat sediu Sameday
  • door to door, cu un cost suplimentar pentru kilometrii suplimentari.

Primirea Coletului

Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură sau confirmare PIN primit prin SMS sau email/SamedayApp. La primirea acestuia, este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau dacă exteriorul coletului prezintă deteriorări vizibile. Recomandăm fotografierea coletului înainte de a fi refuzat, urmând ca mai apoi să ne contactați la adresa de email inkwave.ro@gmail.com cu titlul “Colet deteriorat”, atașând pozele coletului în MAXIMUM 24 de ore de la refuzarea acestuia. Orice reclamație primită după 24 de ore și fără pozele coletului înainte de ridicarea/refuzarea lui este NULĂ și nu va fi luată în considerare.

Retururi

În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, vă rugăm să ne contactați la adresa inkwave.ro@gmail.com pentru a analiza starea comenzii.***

Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre producție, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a reține suma și de a continua livrarea produselor.

În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultați secțiunea Politica de Returnare pentru mai multe detalii.

Solicitările repetate de retur de către același client/adresă sunt considerate abuz, drept urmare ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comenzile primite de acel client sau pentru acea adresă.

Ne rezervăm dreptul de a refuza comenziile ulterioare de la clienți/adrese care nu își revendică coletele în termenul maxim de 3 zile de la curier sau care refuză coletele la primire fără motive întemeiate, cum ar fi produs defect, colet deteriorat sau produs greșit.

*Timpul de livrare poate fi mai mare din cauza factorilor neprevăzuți (de sărbători, în perioadele de reduceri, fenomene meteo extreme, calamități, situații excepționale). Termenul de livrare se poate prelungi independent de noi.
**Aceste date pot suferi modificări din partea firmei de curierat, fără a fi actualizate în politica noastră de livrare. Vă rugăm să consultați pagina https://sameday.ro/servicii-same-day/ pentru informații actualizate.
***Verificați și politica de returnare pentru produsele personalizate.
****Această opțiune aduce costuri suplimentare percepute de firma de curierat pentru procesarea rambursului, care vor fi suportate de către client. Prețul poate varia în funcție de firma de curierat. Pentru a afla cu exactitate, vă rugăm să consultați pagina https://sameday.ro/servicii-next-day/.